Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői vívó is révbe érhet az Év Sportolója Gálán 2022-12-31 14:02:48 Január második hétfőjén a budapesti Operaházban lezajló eseményen 11 kategóriában hirdetnek győztest. Gémesi Csanád a válogatott tagjaként érdekelt
Ennyi pénzjutalommal jár a gödöllői olimpikonok sikere 2021-08-08 15:34:54 Mészáros Esztert és Gémesi Csanádot egyaránt milliók illetik meg a tokiói eredményük alapján. Lényegesen jobban járnak, mintha Rióban teljesítettek volna így
Lesz-e gödöllői érmese a tokiói olimpiának? 2021-01-03 11:35:20 A sportlövő Mészáros Esztertől bravúr lenne a medálszerzés, Gémesi Csanád azonban jó eséllyel felállhat a dobogóra a kardcsapat tagjaként